9.2.10

Anger About Same-Sex Couples In The New Ads Of Armani Exchange

Armani Exchange came up with this "Share The Love" valentine's day campaign, wich is unique in that it features same-sex couples. i, and im sure there are a lot of other people that love these valentine's day ads. however, the american family association's onemillionmoms.com is upset by the ads. the organization want the society to get rid of the 'filth' their children must contend with every day. normally this organization focuses on tv, musicvideos etc. but they say it's time that they can no longer ignore fashion designers using scantily dressed models in advertisements who have recently put their focus on threesomes or same-sex couples.
they're kidding me right? i'm not sure, but i think those people use to live in caves. hello, look at that, fashion designers promoting the freedom of who or what you love. isn't that a great valentine's day story? Amen.
photo, courtesy of Armani Exchange

4 comments:

Aquila said...

Hallelujah!

GaGamonsters said...

I think the concept of this campaign is great, and I love the photos! The american family organization needs to wake up, they're being pathetic! Nothing's wrong with same-sex couples! <3

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Netjes.

Wist je dat je mensen vaak niet van mening kunt laten veranderen, zelfs niet als je het in hun gezicht duwt. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn - waar ook ter wereld - die zich geraakt zullen voelen door de afbeeldingen.

Het kan zeer doen, namelijk door het feit dat homoseksualiteit in veel opzichten onderdrukt wordt. Iedereen weet dat het geen zin heeft dingen weg te stoppen, maar dat is nou eenmaal iets dat de media al jaren doet.

Misschien moet je Vlierden zien als "massamedia in het klein". Wie besluit van de boot te springen krijgt een groot aantal vingers op zich af gewezen. Dat wordt nieuws tijdens de kopjes koffie die moeders, buurvrouwen, vriendinnen en juffrouwen zullen drinken. Ook tijdens de schaft blijven de geruchten niet onbehandeld. En doordat er zo veel spraak komt over een probleem, is het probleem daarmee nog niet opgelost.

Conclusie: voor deze prima geschreven blog vind ik het jammer dat je het schandaal als hoofdfactor gebruikt. Je mode-nieuwtjes zijn prima, maar het wordt nog mooier als je je eigen mening in het midden laat. Dat men boos wordt over advertenties is niet jouw probleem.

Keep up some good work!